Dit omdømme på sociale medier
– sådan kommunikerer du godt med din målgruppe
Pris 229,00 kr. | Køb Bogen
På Forlaget Frydenlund har jeg udgivet ovenstående bog: “Dit omdømme på sociale medier – sådan kommunikerer du godt med din målgruppe“.
I løbet af 2013 udkommer endnu en forlagsbog om Skovflåtmodellen® – en kommunikationspincet til håndtering af dit omdømme, udkommer på samme forlag i 2013.
“Dit omdømme på sociale medier – sådan kommunikerer du godt med din målgruppe”, er blevet anmeldt og anbefalet godt og grundigt her af Kim Elmose fra MedieHack.dk 🙂
[divider style=”simple”]
[one_half]
Danske Kommuner har anmeldt bogen og givet den 5 stjerner!
[duplicator icon=”star” stop=”5″ max=”5″ direction=”right” style=”solid”]
[/one_half]
[one_half_last]
Se anmeldelsen
[/one_half_last]
[divider style=”simple”]
Flere Anmeldelser
“Bogen ’Dit omdømme på sociale medier’ kan karakteriseres som en ABC for de kommunikatører, der står for at skulle begive sig ud i den sociale digitale tidsalder. Styrken ved bogen er helt klart det faktum, at den i et utroligt velskrevet sprog giver en overskuelig og jordnær introduktion til området og konkrete råd og værktøjer til, hvordan du bliver succesfuld som digital kommunikatør på de sociale medier.”
— (Dansk Kommunikationsforening)
“Står du og skal beslutte dig for, hvordan og i hvilket omfang, du skal kommunikere via sociale medier – eller har du en række kolleger, som skal have en introduktion til digital kommunikation, så er Trine Nebels “Dit omdømme på sociale medier” bogen. Den udmærker sig ved at beskrive udfordringerne i et klart og forståeligt dansk – og ved hele tiden at understrege: vid hvorfor du vil kommunikere via sociale medier.”
— (Kim Elmose, Mediehack)
“Trine Nebel har skrevet en letlæst og meget brugbar håndbog om kommunikation via de sociale medier, både om faldgruber og muligheder. Nøgleordene er dialog og modtageren i centrum. Anbefales varmt til alle, der gerne vil i dialog med en nærmere defineret målgruppe.”
— (Lektørudtalelse, Dansk Biblioteks Center)
”Dit omdømme på sociale medier” er en rigtig god start for alle, der overvejer at deltage aktivt på de sociale medier. Bogen er smækfyldt med gode råd, huskelister og advarsler om faldgruber.”
— (Danske Kommuner)
1 thought on “Forlagsbøger”
Comments are closed.